Znajdź nas na facebooku

Gimnazjum

Zasady przyjęć

Procedura przyjęć do naszych Szkół obejmuje:

  1. Dokonanie przez rodzica/prawnego opiekuna zapisu ucznia w sekretariacie szkoły.
  2. Zapoznanie się obojga rodziców z najważniejszymi dokumentami szkolnymi:
  3. Rozmowę Dyrekcji z rodzicami oraz z dzieckiem.
  4. Wypełnienie i podpisanie następujących dokumentów:
    • Deklaracja rodziców oraz Regulamin opłat czesnego
  5. Wpłatę wpisowego.*

*UWAGA!

  • Dziecko zostanie przyjęte do Szkoły po spełnieniu przez rodziców (prawnych opiekunów) wszystkich wyżej wymienionych warunków.
  • Dyrektor Szkół zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia ucznia bez podania przyczyn.

INNE UWAGI:

  • Wszystkie dokumenty informujące o potrzebie szczególnych warunków nauczania (np. orzeczenie o dysleksji) oraz inne, istotne dla stworzenia bezpiecznych warunków dla dziecka (np. uczulenie czy choroby), muszą zostać dostarczone do Szkoły przed rozpoczęciem nauki.
  • Przy komplecie uczniów w danej klasie rodzice mogą wpisać dziecko na listę rezerwową.
  • W razie rezygnacji rodziców dziecka przyjętego już do Szkoły nie zwracamy wpisowego.